Min morgon<3

Hej!
Ja. Jag vaknade alldeles nu. Jag satte mig framför datan,spelade lite gsm,skriver lite på bloggen m.m.
Jag tänkte bara visa mina förkortningar som jag kan säga här på bloggen och vad de betyder.

M.m.=Med mera som ska betyda att det är mycket mer.
Osv.=Och så vidare.
Int=Det kan jag skriva ibland när jag har bråttom. Vilket betyder inte.
Ngn=Samma sak här. Ifall jag har bråttom skriver jag ngn istället för någon.
Isf=Samma sak här som ovan. Det betyder Isåfall.
Brb=Be right back,som betyder är strax tilllbaks.
Wth!=What the hell,som betyder vad i h'e'l'v'e't'e....Ville inte svära;/

Ja,det var några.
Jag rekomenderar denna video;

http://www.youtube.com/watch?v=hLQl3WQQoQ0&ob=av2e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0